Cele 5
domenii selectate sunt scoli si
gradinite(crese, scoli, gradinite, centre
educationale), birouri si cabinete(agentii
de turism, de real-estate, de administrare, notariale sau cabinete
medicale si de terapie, farmacii), saloane de frumusete(frizerii, beauty-centers), restaurante si
hoteluri (restaurante, cofetarii, fast-food-uri, baruri, hoteluri,
pensiuni) si magazine alimentare(cu
bauturi, legume, carne, dulciuri).
Pentru fiecare
domeniu au fost create cate doua pachete – Eficientsi
Avantaj, care difera in functie de sumele asigurate, implicit
limitele de despagubire, si de riscurile acoperite.
De asemenea, in functie de domeniul de
activitate, cele doua pachete contin, pe langa riscurile standard
pentru IMM-uri, si clauze suplimentare ce asigura riscuri specifice,
care ameninta sa prejudicieze imaginea si reputatia IMM-ului in
cauza, precum:
Asigurarea pentru
IMM de la Generali poate fi incheiata si de oamenii de afaceri care
deruleaza business-uri in cladiri inchiriate.
Totodata, pentru
daune mai mici de 500/1.000 de lei, in functie de pachetul ales,
despagubirea se face direct, pe baza fotografiilor care reflecta
dauna, trimise de catre asigurati.
Optional, clientii pot cumpara si
asigurarea de raspundere civila fata de terti si fata de angajatii
proprii.
Grupul Generali a
incheiat primul trimestru din acest an cu un profit
net de 603 milioane de euro la nivel global, in crestere cu 6,3%
fata de aceeasi perioada a anului trecut. Volumul total de prime
subscrise de grup a fost, in acest prim trimestru, de 19,1 miliarde
de euro (-2,6%), din care 6,9 miliarde euro au provenit din
asigurarile generale. Asigurarile de viata au inregistrat o usoara
scadere de -4,7%, volumul de prime inregistrat fiind de 12,2 miliarde
de euro.