„In prezent, ponderea vanzarilor online de asigurari de calatorie din totalul volumului de prime brute subscrise se situeaza la circa 5%. Prin relansarea microwebsite-ului [url=http://www.generalitravel.ro/]generalitravel.ro[/url] si prin intensificarea promovarii in mediul online urmarim incurajarea dezvoltarii acestui canal de vanzare, care are potential”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Iuliana Hampu, head of travel office in cadrul Generali Asigurari.
Clientii Generali Asigurari au la dispozitie patru tipuri de produse prin noul website, diferite prin complexitate si nivelul de acoperire, cu [b]preturi de la 17 lei[/b].
„Promovarea si vanzarea online reprezinta activitati prioritare pentru companie si avem in plan intensificarea eforturilor in aceasta directie in viitorul apropiat”, a subliniat Daniela Dimitriu, head of marketing&PR Generali Asigurari.
Noul website le permite clientilor sa comande mai rapid si mai usor produsul de protectie care se potriveste cel mai bine nevoilor lor. Practic, in doar cateva minute, cei interesati pot primi pe e-mail polita de calatorie dorita. In plus, pagina web furnizeaza informatii utile pentru cei care pleaca in vacanta, de la conditiile meteo pana la coordonatele ambasadelor Romaniei din lume.
Generali Asigurari ofera, prin noul website, atat produse de calatorie de tip „confort” si buget redus, pentru destinatii populare precum Bulgaria sau Grecia, cat si polite complexe de asigurare – acoperiri pentru pierderea bagajelor, anularea calatoriei sau furt de documente, asigurarea sporturilor extreme.
„[b]Asigurarile medicale de calatorie[/b] reprezinta un segment de interes pentru Generali si sustinem permanent vanzarea acestora, atat prin partenerii nostri, cat si direct. Relansarea site-ului de vanzare directa face parte din strategia noastra de crestere pe canalele cu potential. Consideram ca momentul lansarii este propice, intrucat corespunde cu perioada concediilor, cand clientii calatoresc mai mult”, a spus Iuliana Hampu.
Generali Asigurari a inregistrat anul trecut prime brute subscrise pe segmentul asigurarilor de calatorie in strainatate in valoare de 14,4 milioane de lei, in crestere cu 154% fata de 2009. Per total, afacerile companiei s-au redus cu 13% anul trecut, la 440 milioane de lei.