Proiectul local prevede deschiderea unui centru tehnic in sud-estul Romaniei, ce se va intinde pe o suprafata de 25 ha si va include si o ferma, a afirmat Stephen Karl, directorul general al diviziei agro din Romania a BASF.
Compania a creat recent un nou segment de produse pe piata locala, „Plant Health”, prin lansarea gamei de produse AgCelence.
Investitiile in testarea si lansarea celor 3 produse din gama AgCelence – Opera, Pictor si Allegro – s-au ridicat la peste 100.000 euro. Produsele au fost testate in ferme ca TCE 3 Brazi Braila si Agroind Cauceu, Bihor.
Divizia agro a concernului german BASF din Romania numara in prezent 27 de angajati, cu 15 mai multi fata de anul trecut.
In dezvoltarea afacerilor pe plan local, BASF mizeaza pe trendul de concentrare a terenurilor agricole in ferme mari.
„De la unitatile agricole individuale predominante in trecut, agricultura din Romania evolueaza spre concentrarea exploatarii in ferme, in prezent operand peste 18.000 astfel de unitati cu personalitate juridica. Acest trend a influentat in mod categoric prezenta marilor companii din domeniul agricol pe piata romaneasa”, au spus reprezentantii BASF.
Cu o cifra de afaceri de 3,4 miliarde de euro, divizia BASF pentru protectia plantelor ofera fungicide, insecticide si erbicide.
BASF, „The Chemical Company”, este lider mondial in domeniul chimiei si furnizeaza o gama larga de materii prime pentru aproape toate industriile, de la produse chimice, mase plastice, produse pentru industria petrochimica si rafinarii, pana la produse pentru agricultura, industria hartiei si detergentilor.
BASF are aproximativ 97.000 de angajati si a realizat vanzari de aproximativ 62 miliarde de euro in 2008. Pe piata locala, grupul BASF este prezent incepand cu anul 1993.