CallPoint este o companie fondata in Bulgaria in 2004, si care opereaza doua call-centere, in Sofia si Bucuresti, aceasta fiind prezenta pe piata locala din 2007. Compania are peste 300 de angajati.
Societatea furnizeaza servicii de telesales, cercetare de piata, suport tehnic si relatii cu clientii, in portofoliul sau de clienti aflandu-se societati precum Vodafone, Tele2, Europcar, Renault Nissan, Unicredit Group, Societe Generale, AIG, PostBank, Cofidis.
Conform comunicatului, strategia de afaceri a operatorului de call-centere vizeaza o crestere organica accelerata care va fi sustinuta prin deschiderea de noi call-centere in orase din Bulgaria si Romania dar si prin expansiunea in tarile invecinate.
In Romania, CallPoint planuieste sa deschida, in urmatorii cinci ani, inca doua sau trei centre in afara Bucurestiului, ceea ce va conduce la cresterea numarului de angajati la 1 000.
Legat de avantajele oferite de piata locala, Grégoire Vigroux, director de resurse umane si dezvoltare a afacerii pentru Romania a declarat ca atuul major al pietei locale si al celei din regiune este potentialul mare de crestere. „Speram ca vom face parte din aceasta crestere si ca vom pozitiona CallPoint ca lider al pietei, cu ajutorul acordat de Global Finance”, a mentionat Vigroux.
Global Finance este unul dintre principalii reprezentanti ai pietei de private equity din Europa de Sud Est, cu mai mult de 850 de milioane de euro administrate pana la aceasta data prin 8 fonduri. Dintre cele 850 de miloane de euro, 520 sunt alocate celor 3 fonduri aflate in prezent in curs de a fi investite.
Printre investitiile facute pana la aceasta data de Global Finance in Romania se regasesc: Total Soft, Orange, Sicomed, La Fourmi etc.