Cresterea vine pe fondul imbogatirii mix-ului de produse.
Majorarea vanzarilor, cu 183 de milioane dolari, sustine performanta pietelor emergente in comertul cu anvelope, care au cunoscut o crestere generala de 15 procente fata de 2006.
„Performanta noastra puternica in cel de-al doilea trimestru demonstreaza succesul obtinut in implementarea strategiilor pe care ni le-am propus, de a optimiza comertul si mix-ul de produse, precum si aparitia primelor beneficii ale unei structuri cu costuri scazute”, a declarat, intr-un comunicat, Robert J. Keegan, presedinte si CEO.
Venitul pe al doilea trimestru obtinut din operatiuni continue a fost de 29 milioane de dolari (14 centi pe actiune) comparativ cu o pierdere, in 2006, de 33 milioane de dolari (19 centi pe actiune).
Luand in calcul operatiunile discontinue, Goodyear a inregistrat un venit net pe al doilea trimestru de 56 milioane de dolari (26 de centi pe actiune), comparativ cu cele 2 milioane de dolari (1 cent pe actiune) din anul trecut.
Aceasta crestere, impreuna cu castigurile inregistrate din evolutia cursului valutar in activitatea comerciala dezvoltata pe piata de anvelope din Uniunea Europeana, a compensat un declin de 3 procente in vanzarile din America de Nord, declin rezultat in primul rand din iesirea companiei de pe anumite segmente ale comertului cu anvelope, se precizeaza intr-un comunicat al companiei.
Goodyear este una din cele mai mari companii producatoare de anvelope la nivel mondial. Compania fabrica anvelope, proiecteaza produse din cauciuc si substante chimice in peste 90 de dispozitive in 28 de tari din intreaga lume.