Ea va coordona
dezvoltarea si implementarea planurilor adresate clientilor IMM si
corporate. In acelasi timp, va monitoriza realizarea obiectivelor si
masurilor propuse pentru cresterea performantei.
„Pentru Groupama
Asigurari una din cele mai importate directii strategice este legata
de dezvoltarea accelerata pe segmentele IMM si corporate, acestea
reprezentand unul din motoarele de crestere profitabila ale
companiei”, a declarat Francois Coste, director general Groupama
Asigurari.
Dana Baciu a
subliniat ca dezvoltarea segmentelor IMM si corporate ocupa un loc
important in strategia Groupama Asigurari.
Baciu are
o experienta de peste 14 ani in domeniul asigurarilor, in pozitii de
top management atat in segmentul corporate
cat si in segmentul retail. In perioada 1999-2013 a ocupat posturile
de corporate solutions and credit life profit center manager,
accident and health profit center nanager si group underwriter and
administrator in cadrul Alico Asigurari Romania SA (actuala
Metropolitan Life), fiind responsabila de dezvoltarea afacerii si
implementarea strategiei de vanzari pe liniile de business
coordonate.
Groupama se afla
printre
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-finante-banci/care-sunt-cele-mai-mediatizate-companii-de-asigurari-in-online-85982/]cele
mai mediatizate[/url] companii de asigurari in mediul online anul
trecut, conform unui studiu realizat de Media IQ.
Grupul Groupama are peste 13 milioane
de clienti si 35.000 de angajati, la nivel global, fiind prezent in
11 tari.
Groupama Romania a
inregistrat in 2012 afaceri de 181 milioane de euro, in crestere cu
12,1% comparativ cu anul anterior, potrivit
[url=http://en.groupama-sa.com/finance/financial-information/results-and-financial-reports/2012-annual-results-@/article.jspz?id=70952]raportului[/url]
publicat de grupul francez.