Campania, care se va
desfasura in perioada aprilie-septembrie 2014 pe plan national, este
a patra colaborare a Groupama Asigurari Romania cu Inspectoratul
General al Politiei Romane cu scopul de a atentiona si informa
publicul larg asupra masurilor de prevenire a furturilor din
locuinte, de si din automobile si a talhariilor.
Actiunea
va beneficia de o campanie de comunicare integrata, ce va include
platforma online dedicata= prevenire.groupama.ro, care va gazdui
informatii si recomandari pentru prevenirea infractiunilor, precum si
sectiuni interactive pentru vizitatori.
Totodata, mesaje de prevenire
si atentionare vor fi distribuite si prin continut multimedia si
imagini reprezentative care se vor distribui in mediul online si pe
retele de socializare cu scopul de a ilustra usurinta cu care
infractorii pot obtine informatii despre oricine face publice detalii
personale in aceste medii.
Comunicarea va
include si distributia de materiale informative. Peste 150.000 de
flyere si afise cu recomandari pentru prevenirea infractiunilor vor
fi expuse si distribuite in sediile unitatilor de politie, in centre
comerciale si in diferite spatii publice. Un alt element al campaniei
va fi reprezentat de intalniri cu publicuri tinta: asociatii de
proprietari, asociatii profesionale si angajati din sectorul public
si privat.
Campania
“Infractorii te pot cunoaste mai bine decat crezi” este ce de-a
4-a initiativa din cadrul parteneriatului dintre Groupama Asigurari
si Politia Romana, care urmeaza unor proiecte ce au tintit informarea
si educarea publicului in vederea prevenirii furturilor din locuinte
si de/din autovehicule, cum ar fi “Nu-ti scapa casa din ochi!”
din 2013 sau “Nu-ti lasa masina la indemana hotilor!” din 2012.
Groupama Asigurari
este parte a unuia dintre cele mai puternice grupuri internationale
de asigurari si servicii finaciare din Europa, cu peste 13 milioane
de clienti si 35.000 de angajati la nivel global, cu operatiuni in 11
tari.