Pentru privatizarea Train OSE, alaturi
de Grampet Group vor mai participa, printre altele, un consortiu
format din Caile Ferate Ruse (RZD) si Societatea Cailor Ferate din
Franta (SNCF), dar si COSCO (China Ocean Shipping Company), cel mai
mare furnizor de servicii de logistica si shipping din China.
„Invitatia pe
care am primit-o sa participam la privatizarea Train OSE sper ca mai
lamureste o data soliditatea si bonitatea noastra ca agent economic”,
a declarat Gruia Stoica, presedintele Grampet Group.
Privatizarea operatorului de stat de
transport feroviar de marfa din Grecia este a treia privatizare
internationala la care Grampet Group participa de la inceputul
acestui an, dupa privatizarea companiilor similare din Croatia si
Bulgaria.
De asemenea, Grampet Group
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/gruia-stoica-preia-si-cfr-marfa-din-croatia-92026/]a
castigat privatizarea din Croatia[/url] pentru HZ Cargo, iar in
Bulgaria grupul Grampet-GFR se afla in pole-position pentru BDZ
Cargo, asteptand decizia guvernului bulgar in legatura cu reluarea
procedurii de privatizare.
Citeste si:
CFR
Marfa, in sfarsit privatizata? GFR, desemnat castigator
GFR:
Ne aflam in discutii avansate cu banci din top 5 mondial pentru
finantarea achizitiei CFR Marfa