Vanzarile realizate
in cele 138 de magazine operate de cel mai mare subgrup din cadrul
Hornbach Holding, Hornbach Baumarkt, in Europa, au inregistrat o
crestere usoara, de 0,6%, la 3,020 milioane euro. Din aceasta,
vanzari in valoare de 1,741 milioane euro (plus 0,7%) au
fost obtinute in Germania, iar restul de 1,279 milioane euro
(plus 0,6%) pe celelalte piete din Europa.
„Asa cum am
anticipat, Hornbach a resimtit in al doilea semestru al anului
financiar efectele recesiunii si neincrederii cauzate la nivel
european de criza datoriilor. Consumul s-a redus puternic pe durata
anului 2012 in multe tari europene. La aceasta s-au adaugat
restrangerile din sectorul constructiilor si imobiliar”, a declarat
Albrecht Hornbach, Presedintele Consiliului de Administratie al
Hornbach Holding AG.
In Romania, Hornbach
este prezent din 2007 si dispune de cinci magazine de materiale de
constructii si gradinarit cu o suprafata totala de peste 77.000 metri
patrati, avand 635 de angajati. Magazinele sunt localizate in
Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), Brasov si Timisoara
Grupul Hornbach, fondat in 1877, este o
afacere de familie si se numara printre liderii de pe piata
magazinelor de materiale de constructii si gradinarit din Europa.
Cotata la Bursa din
Frankfurt inca din 1987, compania activeaza in 9 tari europene
(Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia,
Suedia si Romania), operand 138 magazine.
Pe piata locala, compania concureza cu
retailerii Praktiker, Dedeman, Bricostore, Obi.
Citeste si Hornbach vrea sa se extinda in 5 orase
din Romania