„Heineken Romania a vandut 4,3 milioane de hectolitri de bere in 2006, ceea ce inseamna o crestere a volumului vanzarilor cu 20% fata de 2005”, a mentionat presedintele companiei.
Acesta a precizat ca anul 2006 a adus o schimbarea pozitiva majora in ceea ce priveste tendinta de crestere a companiei.
In 2006, piata berii din Romania a crescut cu 17% si aceasta evolutie s-a simtit la nivelul vanzarilor Heineken Romania.
„In general, toate marcile au crescut in volum mai mult decat cresterea pietei”, a spus directorul comercial Heineken Romania, Marius Melesteu.
Presedintele Edwin Botterman a anuntat ca Brau Union si-a schimbat, de luna aceasta, numele in Heineken Romania. „Schimbarea numelui este un instrument prin care implementam valorile companiei. Am ales aceasta varianta, pentru ca Heineken a fost cea mai bine vanduta marca a companiei”, a spus Botterman, citat de NewsIn.
In prezent, Braun Union dispune de patru fabrici de bere si are peste 1.300 de angajati. Compania produce 11 marci de bere si peste 50 de produse. Printre marcile sale se numara Heineken, Gosser, Schlossgold, Silva, Golden Brau, Bucegi si Ciuc.