Potrivit directorului HelpNet, Isabelle Iacob, rezultatul financiar a fost influentat pozitiv de orientarea strategiei de business spre activitati de educare, care au ca beneficiar principal clientul.
Conform reprezentantului Help Net, compania detine o cota de piata estimata la 3,6%, „in conditiile in care piata este fragmentata”, la nivel national fiind active peste 4.900 de unitati.
Help Net estimeaza, pentru acest an, o crestere a cifrei de afaceri cu 33% fata de anul precedent, in conditiile unei cresteri medii a pietei cu 15%.
Help Net isi propune ca pana in 2010 sa opereze 200 de farmacii in tara, fata de 100 cate detine in prezent, iar investitia se cifreaza la 18 milioane de euro.
„Help Net detine 100 de unitati la nivel national, din care 50 sunt in Bucuresti. Compania isi propune ca pana in 2010 sa opereze 200 de farmacii in tara si sa se concentreze in continuare pe diferentierea prin calitatea serviciului. Investitia estimata pana in 2010 este de 18 milioane euro”, a spus Isabelle Iacob.
O alta investitie a companiei este proiectul intitulat Help Net Corporate University, in valoare de aproximativ 350.000 euro, „care sustine dezvoltarea echipei si conceptul invatarii continue”.
Lantul de farmacii HelpNet a fost infiintat in 1998 si este parte a grupului Farmexim. Potrivit datelor companiei, pe langa produsele farmaceutice clasice Help Net ofera produse cosmetice, de igiena, medicatie naturista si alternativa, produse de frumusete.
Printre concurentii existenti pe piata romaneasca a farmaciilor se numara Centrofarm, Sensiblu, Catena, City Pharma.