Andreea Mihai, directorul de marketing Carrefour Romania, a declarat, pentru Newsin, ca asteapta in decembrie o crestere a vanzarilor cu 50% fata de o luna normala, si chiar mult mai mari decat cele din perioada similara din anul trecut.
„Cele mai mari cresteri se vor inregistra pentru produsele specifice sarbatorilor de iarna: dulciuri, jucarii, textile, electrocasnice, sport de iarna, cosmetice, cozonaci, vin, carne. Vom comercializa o gama foarte larga de produse specifice Craciunului si anume brazi, globuri, instalatii luminoase, beteala si altele”, a declarat Mihai.
Cresteri majore de vanzari, intre 20% si 50%, anunta si hipermarketurile Real, Kaufland si Auchan, in special pe segmentele imbracaminte, produse electrocasnice, dulciuri, decoratiuni specifice de sezon (brazi, globuri, ghirlande) sau la produse precum ciocolata si bauturile alcoolice si racoritoare.
„In perioada sarbatorilor de Craciun, vanzarile cresc la toate categoriile. In mod normal, sarbatorile aduc o crestere a volumului vanzarilor fata de alte perioade ale anului. De aceea, estimam ca vanzarile per total sa urce cu peste 60% in luna decembrie, fata de luna anterioara” a declarat Adriana Pita, head of corporate communication&PR Real Hypermarket Romania.
Pe piata romaneasca a hipermarketurilor sunt prezenti cinci mari operatori internationali, Carrefour, Kaufland, Real Hypermarket, Cora si Auchan.