Howard Schultz a venit in cadrul grupului in 1982, cand existau doar patru magazine. Schultz va prelua rolul de CEO de la James L Donald, mentinandu-si totodata pozitia de presedinte.
Starbucks se va concentra pe o abordare la nivel personal a clientului, creand astfel o experienta diferita fata de competitori, a declarat Schultz, citat de New York Times.
Economia in stagnare a afectat pozitia companiei pe piata din Statele Unite, dar problema cea mai mare este ca expansiunea s-a realizat prea rapid, a mai declarat Schultz citat de sursa mentionata.
Companiile de succes pot constata ca dezvoltarea lor a avut consecinte nedorite. In cazul Starbucks, s-a pierdut atentia pentru client, comenteaza presa internationala.
Anuntul acesta vine dupa ce actiunile companiei au inregistrat o scadere, de la 36,29 dolari in ianuarie, pana la 18,38 dolari luni, dupa o decada de crestere continua.
Starbucks detine peste 15.000 de magazine in 43 de tari, avand vanzari de 9,4 miliarde de dolari anual. Planurile de dezvoltare prevad un numar de 40.000 de magazine in toata lumea.