Pentru prima zi de weekend, Ikea estimeaza un numar de 50.000 de vizitatori, iar pentru anul in curs, compania asteapta ca peste un milion de oameni sa treaca pragul magazinului care va fi deschis in zona comerciala Baneasa.
Suedezii au cheltuit aproximativ 2,5 milioane de euro pentru promovarea magazinului pentru anul 2007 si asteapta ca fiecare client sa cheltuiasca in medie 25-30 de euro pe produsele Ikea.
Investitia de 25 de milioane de euro a Ikea in Romania are o suprafata de 26.000 metri patrati si va oferi consumatorilor 7.000 de articole de mobilier si accesorii care acopera toate ariile casei.
Magazinul Ikea din Romania este operat prin sistem de franciza de catre firma Moaro Trading, in baza acordului cu Inter Ikea Systems B.V., detinatoarea conceptului Ikea si singura companie din lume in masura sa acorde dreptul de franciza.
Ikea a inregistrat in anul fiscal 2006 (1 septembrie 2005-31 august 2006), o cifra de afaceri de 17,5 miliarde euro. In august 2006, Ikea avea 237 de magazine in 34 de tari de pe patru continente, iar numarul total al vizitatorilor la nivel mondial era de 500 de milioane.