Numarul
vizitatorilor magazinului a fost de 3 milioane. Acestia
au achizitionat 11 milioane de produse, in valoare de aproape 401
milioane lei. In medie, fiecare a cumparat aproape 4 produse.
Din totalul
produselor vandute intre 1 septembrie 2011
si 31 august 2012, 56%
au fost obiecte de mobilier si 44% accesorii si decoratiuni. In ceea
ce priveste mobilierul, daca anul trecut romanii au preferat piesele
destinate bucatariei, anul acesta cele mai vandute produse au fost
dulapurile de haine.
Numarul mediu al
angajatilor magazinului Ikea in aceasta perioada a fost 441,
dintre care 54% femei si 46% barbati. 354 dintre persoane sunt
angajate permanent, iar 72% lucreaza in magazin de peste 3 ani.
“Spatiile mici,
tema catalogului Ikea 2012, au raspuns direct nevoilor si dorintelor
romanilor.
4 milioane de
persoane au vizitat site-ul www.ikea.ro, cu 50% mai multi decat de
anul trecut”, a declarat Mihaela Muresan, marketing manager Ikea
Romania.
Magazinul Ikea din
Bucurestia fost deschis in martie 2007. 3 ani a functionat in sistem
de franciza locala, iar dupa aceea a devenit parte din Ikea Group.
Global, Ikea
raporteaza o cifra de vanzari de 27,5 miliarde euro, cu 14% mai mult
fata de anul precedent. Compania numara 338 de magazine in 40 de tari
(cu alte 39 de magazine operate in sistem de franciza in afara
grupului), 154.000 de angajati,
Ikea este o companie
cu origini suedeze, fondata in 1943 de Ingvar Kamprad.