Noul catalog va fi distribuit in perioada 1-21 septembrie, in 900.000 de exemplare, in Bucuresti si imprejurimi si Ploiesti.
Catalogul are 374 de pagini si prezinta 3.200 de produse, cu circa 10% mai putine decat catalogul precedent.
Reprezentantii companiei au explicat reducerea numarului de produse prin dorinta de a explica mai bine articolele incluse in catalog.
Un sfert din produsele care se regasesc in catalog sunt noi si vor fi lansate pe parcursul intregii perioade de valabiliate a acestuia, de la 1 septembrie 2009 pana la 31 august 2010.
Reprezentantii companiei au mentionat totodata ca 20% din cele 8.500 de produse comercializate in magazinul Ikea din Bucuresti vor avea preturi cu 18% mai mici fata de cele din catalog. Preturile reduse nu au fost incluse in catalog deoarece compania a inceput pregatirea catalogului inca din luna mai, iar reducerile au fost decise pe parcurs.
Noul site al companiei va cuprinde in premiera informatii despre toate produsele comercializate in magazin, si nu doar despre cele aflate in catalog.