„Vrem sa degrevam aglomeratia din magazin, mai ales in weekend”, a spus Cornel Oprisan, retail manager Ikea Romania.
[img=317]Imagine tridimensionala a unei camere amenajate cu aplicatia Ikea Home Planner[/img]
Noul site Ikea Romania, ce va fi lansat pe 15 septembrie, va cuprinde aplicatii precum Ikea Home Planner sau Lista de Preferinte.
Prima aplicatie va permite vizualizarea in format 2D si 3D a camerei pe care cumparatorul vrea sa o mobileze iar cea de-a doua il ajuta sa-si planifice mai eficient cumparaturile.
„Proiectul de creare a noului website a fost dezvoltat la nivel local, pentru a le oferi clientilor un instrument in plus care sa-i ajute sa se pregateasca pentru vizita la magazin. Folosind noua versiune, clientii vor face economie de timp, dar si de banii pe care pana acum i-ar fi dat pe telefon sau pe drumul pana in Baneasa pentru a se informa cu privire la toate produsele din magazinul Ikea”, a explicat Cornel Oprisan.
La baza deciziei Ikea de a lansa un nou site au stat si statisticile privind gradul de utilizare a Internetului in Romania.
„Potrivit studiilor de care dispunem, numarul romanilor care folosesc internetul ca sursa de informatii a crescut cu 66% in ultimii trei ani, ajungand la 5,6 milioane de utilizatori”, a mentionat Cornel Oprisan.
Din cei 5,6 milioane de utilizatori, 3,8 milioane folosesc internetul zilnic, conform datelor BRAT si SNA Focus, citate de companie.
De asemenea, utilizarea zilnica a Internetului este mai mare pe Bucuresti (54%) decat la nivel national (43%), iar 59% dintre bucuresteni au Internet acasa si 21% la serviciu.
Magazinul din Baneasa are un trafic anual de 2,8 milioane vizitatori, dintre care aproape jumatate, respectiv 1,2 milioane, sunt cumparatori.
De asemenea, magazinul din Capitala este unul dintre cele mai aglomerate unitati Ikea din Europa, dupa alte magazine, precum cel din Atena.