Piata de electrocasnice mari din Romania (frigidere, masini de spalat, masini de spalat vase, plite, aragazuri) s-a ridicat la o valoare de 220 milioane euro in 2006.
Compania a inregistrat pentru produsele Indesit si Ariston vanzari de 54 mil. euro anul trecut, dintre care brandul Ariston a generat vanzari de 11 mil. euro.
Pornind de la aceasta estimare, oficialii companiei au anuntat miercuri o campanie de rebranding a produselor Ariston. Sub noua marca Hotpoint | Ariston, Indesit vrea sa isi consolideze vanzarile de pe piata romaneasca, estimand vinzarile din acest an la 13 milioane de euro pentru aceasta marca.
Lansarea noului brand are ca scop imbinarea dintre noutatea marcii Hotpoint, lider de peste 30 de ani in Marea Britanie, cu patrimoniul deja dobandit al marcii Ariston pe piata europeana si in special cea italiana, declara Francesco Trovato, Director Regional pentru Europa Continentala in cadrul Indesit Company.
Grupul Indesit a avut vanzari de peste 3 miliarde de euro in 2005, comercializand peste 14 milioane de electrocasnice. Pe langa Indesit si Ariston, compania mai detine marcile Hotpoint, Scholt’s si Stinol. Compania Indesit isi desfasoara activitatea in 18 puncte de lucru si 22 de filiale comerciale din toata lumea, avand peste 17.000 de angajati.