„Am pus accent pe recrutarea si pregatirea celor aproape 40.000 de agenti care vor vinde pensiile private de la ING Fond de Pensii, pentru ca ei vor avea cel mai important rol de a le explica romanilor ce inseamna aceste produse si care sunt beneficiile lor”, a spus Bram Boon, presedintele Consiliului de Administratie, ING Fond de Pensii.
Agentii de marketing vor informa beneficiarii prin prezentarea prospectului schemei de pensii private, pentru ca acestia sa poata lua o decizie avizata in momentul semnarii acordului de aderare la fondul de pensii private. Ulterior, agentii vor transmite administratorului documentele de aderare semnate de catre participanti.
„Autorizarea agentilor de marketing reprezinta un ultim pas, dupa ce am primit in aceste zile si autorizarea pentru Fondul de Pensii Administrat Privat ING. Detinem acum toate autorizatiile si avizele necesare pentru a vinde pensii private in Romania cu incepere din 17 septembrie”, a declarat Radu Vasilescu, director general al ING Fond de Pensii.
ING Fond de Pensii si-a propus sa fie liderul pietei fondurilor de pensii obligatorii administrate privat (Pilonul II) cu o cota de piata de 30%. La nivel global, ING are 75 milioane de clienti in 50 de tari. Valoarea totala a activelor administrate de ING prin intermediul fondurilor de pensii era de 223 miliarde euro, la sfarsitul lui 2006.