Acestia au precizat ca prima medie anuala era de 1.190 de lei la sfarsitul anului 2005.
In ceea ce priveste preferintele clientilor, Cornelia Aurelia Coman (foto), directorul general al ING Asigurari de Viata, a precizat ca tinerii – aflati la inceput de drum -, cuplurile fara copii si persoanele singure opteaza cu precadere pentru politele cu investitii si pentru cele de pensie.
„Atunci cand in viata lor apare un copil, clientii isi completeaza portofoliul cu produse destinate copiilor. Familiile mature, cu copii de peste 18 ani, se indreapta in principal catre investitii si economisire”, a adaugat Cornelia Coman.
In functie de obiectivul urmarit, modalitatea in care clientii aleg sa incaseze sumele acumulate prin intermediul asigurarii de viata atunci cand contractele ajung la maturitate difera.
Astfel, la nivelul intregului portofoliu de contracte maturizate al ING Asigurari de Viata, 89% dintre clienti au ales sa incaseze intreaga suma o data, restul optand sa primeasca banii in rate. In segmentul de planuri financiare pentru copii, 39% dintre contractele ajunse la maturitate de-a lungul anilor au fost platite sub forma de plata unica.
ING va desfasura, pana la sfarsitul anului o campanie de informare si educare referitoare la asigurarile de viata. Astfel, campania se desfasoara pe principalele canale nationale de televiziune, prin intermediul a patru spoturi TV, si in mediul online.
ING Asigurari de Viata a obtinut in primele sase luni din 2010 un profit brut de 28,5 milioane de lei, in scadere cu 48% fata de aceeasi perioada a anului trecut, dar este in linie cu cel asumat in buget.
Volumul primelor brute totale subscrise de ING Asigurari in prima jumatate a anului a fost de 275,62 milioane de lei, in crestere cu 5,5% fata de S1 2009.