ING lansează în România Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii. Sunt avansate reduceri la diferite produse și servicii, de la facturare, la telefonie și internet, la aplicații dedicate managementului comenzilor și soluții de securitate cibernetică, potrivit profit.ro.
Antreprenorii au acces la oferte din ING Business, platforma de internet banking dedicată acestora.
Te-ar mai putea interesa și: Anunț major pentru clienții ING Bank. Se aplică urgent începând cu 11 septembrie
foto: ING Bank
ING Bank introduce în România o nouă platformă destinată antreprenorilor, denumită Business Deals. Această platformă oferă acces la oferte B2B exclusive, care sunt negociate direct de reprezentanții băncii. Business Deals le permite antreprenorilor să beneficieze de reduceri mari pentru o gamă variată de produse și servicii esențiale pentru afaceri.
Printre beneficiile disponibile se numără:
Aceste oferte sunt accesibile prin intermediul platformei ING Business, care este destinată antreprenorilor și este integrată în sistemul de internet banking al băncii.
Te-ar mai putea interesa și: Cum se face recrutarea la ING Bank, una dintre cele mai mari bănci din România. Mihaela Ioniță, director de HR al ING: „Hire for attitude, train for skill”
„ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională de origine olandeză care oferă servicii bancare și de management al activelor pentru clienți individuali, companii și instituții din peste 40 de țări din Europa, America de Nord, America Latină, Asia și Australia.
ING Bank este prima instituție financiară internațională care a deschis o sucursală în România după 1989, în prezent deținând o poziție solidă pe piața locală.
S-a lansat in 1994, ca bancă de nișă, de Corporate și Investment Banking, dar s-a dezvoltat într-un ritm susținut, prin creștere organică, iar astăzi este o bancă universală care oferă o paleta completă de produse și servicii tuturor categoriilor de clienți.
ING Bank România funcționează ca o bancă universală, servind toate categoriile de clienți prin cele trei divizii specializate: Wholesale Banking, Mid Corporate și Retail Banking”, se arată pe site-ul companiei.
Te-ar mai putea interesa și: Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România. Cum se împarte între rolul de mamă și funcția mare pe care o are. ”Pozițiile pe care le avem sunt trecătoare”