Institutia a inregistrat un venit net de 399 milioane lei in S1, reprezentand o crestere cu 77% fata de semestrul intai din 2008.
In primul semestru, numarul de clienti individuali ai bancii a crescut de la 573.000, in semestrul I al anului 2008, la 826.000 clienti, in aceeasi perioada a 2009, iar numarul clientilor intreprinderi mici si mijlocii a crescut de la 5.438 la 12.191.
Activele totale ale bancii au crescut cu 16% in S1 2009 fata de S1 2008, la 10,47 miliarde lei. Banca avea la finele lui S1 un raport imprumuturi/depozite de 98%.
„Performantele noastre, precum si consolidarea prezentei ING Bank in Romania reprezinta dovezi ca suntem cu adevarat implicati pe piata romaneasca”, a declarat Misu Negritoiu (foto), director general ING Bank Romania.
„Intr-o perioada tulbure, in care fluctuatiile pietei au influentat toate segmentele economiei, ING a reusit sa isi majoreze cota de piata in Romania si sa obtina rezultate bune. Avem in prezent 230 de puncte de vanzare care vor satisface in curand nevoile a 1 milion de clienti”, a spus la randul sau Albert Roggemans, director general adjunct ING Bank Romania.