- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

ING cauta „femei pragmatice” pentru a le vinde asigurari de viata

20 Aug, 14:24 • adrian.mihaltianu
ING Asigurari de Viata a lansat o asigurare special conceputa pentru femei, care imbina protectia financiara cu o componenta de investitii. Polita “Una” acopera si riscul de cancer, iar suma asigurata poate fi de pana la 400.000 lei.
ING cauta femei pragmatice pentru a le vinde asigurari de viata

Marius Popescu, directorul general al
societatii, a declarat ca ING a realizat o serie de studii care au
descoperit o categorie de “femei pragmatice”, care reusesc intr-o
lume a barbatilor. Astfel, compania a creat o polita de asigurare
care sa raspunda nevoilor acestor femei.

„Atat in sediul central cat si
in forta de vanzare, echipa ING Asigurari de Viata e formata in
proportie de 75% din femei, astfel ca intreaga cultura
organizationala sustine dorinta noastra de a oferi un produs special
acestui segment”, a spus Marius Popescu, membru
al Consiliului de Administratie si director general ING Asigurari de
Viata (in curs de aprobare de catre Autoritatea de Supraveghere
Financiara).

Pe baza studiilor
pe care le-am realizat,
am constatat ca
exista un segment important de femei care, desi manifesta o nevoie
reala de protectie financiara, nu dispune in piata de nicio asigurare
de viata adaptata nevoilor specifice. Este un
public
pe care il estimam la aproape 130.000 de persoane
,
si care creste, format din acele femei puternice, ambitioase, cu
familie si cariera, care ii sustin financiar pe cei dragi, nu se
rezuma sa viseze, ci fac lucrurile prin propria vointa si reusesc
intr-o lume fara a-si pierde insa feminitatea”,
a adaugat acesta.

Popescu estimeaza ca
ING Asigurari de Viata
va vinde cel
putin 5.000 de astfel de polite
pentru
femei pe o perioada de 12 luni.

Produsul a fost
lansat pe 5 august si am incheiat deja 400 de polite pana in prezent.
Intr-un an calendaristic estimam sa vindem cel putin 5.000 de polite,
reprezentand circa 5% din politele noi incheiate”, a mentionat
Popescu.

Concret, componenta de protectie
acopera principalele vulnerabilitati exprimate de publicul tinta:
diagnosticarea cancerului, inclusiv in fazele incipiente,
reconstructia mamara dupa mastectomie in urma cancerului,
invaliditatea si decesul din orice cauza.

Durata contractului este fixa, de 10
ani, iar suma asigurata se stabileste de catre client si poate
varia intre 30.000 si 400.000 de
lei. Suma asigurata poate fi modificata pe perioada cotractului.

Profilul clientei

Conform companiei, in target se
incadreaza femeile cu varste cuprinse intre 25 si 45 de ani, din
mediul urban, care au venituri personale peste medie. Acestea au unul
sau mai multi copii si sunt antreprenoare sau lucreaza intr-o
companie mare.

De asemenea, acestea sunt femei
puternice, dara fara a renunta la latura sensibila, feminina. Ele
sunt active, implinite, hotarate.

Lanseara acestei polite marcheaza 16
ani de prezenta pe piata romaneasca a ING Asigurari de Viata.

Daca riscurile asigurate se produc, ING
plateste beneficiarilor indemnizatia calculata in functie de suma
asigurata aleasa, ce poate fi folosita pentru acoperirea
tratamentelor medicale (in cazul aparitiei cancerului, chiar din
stadiile incipiente), a recuperarii sau pentru mentinerea
independentei financiare in cazul invaliditatii din boala sau
accident (in aceste situatii beneficiarul asigurarii este chiar
persoana asigurata) sau pentru sustinerea financiara a celor dragi,
in cazul decesului (situatie in care beneficiarii sunt persoane
desemnate de contractant).In cazul decesului survenit din accident,
suma asigurata platita de ING beneficiarilor se dubleaza.

Daca pana la sfarsitul contractului nu
se produce niciunul dintre evenimentele asigurate, ING ramburseaza
clientului 30% din valoarea primelor
platite pentru protectie.

Pe parcursul contractului, persoana
contractanta are posibilitatea de a intrerupe plata primelor de
asigurare pentru o perioada cumulata de sase luni (fractionat pe mai
multe intervale sau integral), continuand sa fie in aceasta perioada
acoperita pentru toate riscurile asigurate.

Componenta de investitie

Polita „UNA”
reprezinta, de asemenea, un instrument ce permite acumularea
financiara pentru realizarea planurilor pe termen lung, prin
componenta de investitie pe care o include.
Primele
pentru componenta de investitii nu sunt insa obligatorii si pot fi
platite oricand pe durata contractului.

Suma castigurilor
din componenta de investitie nu este garantata, ci depinde de
randamentul fondurilor alese de catre client.

Pe parcursul contractului, clientii pot
face oricand schimbari in privinta sumei asigurate, a beneficiarilor
sau modalitatilor de plata. De asemenea, ING va crea o comunitate
online dedicata femeilor care incheie astfel de polite.


Volumul primelor
brute subscrise de ING in intervalul ianuarie-iunie 2013 se ridica la
valoarea de 274,2 milioane lei, in crestere cu 1,7% comparativ
perioada similara din 2012 (269,6 mil. lei). Profitul brut estimat
realizat de ING Asigurari de Viata in primul semestru din 2013 a fost
de 5,63 milioane de lei, in scadere cu circa 17% comparativ cu
aceeasi perioada a anului precedent.

Portofoliul de asigurari
noi incheiate in prima jumatate a anului 2013 este cu peste 4% mai
mare fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar prima bruta medie
pentru contractele vandute in acest interval este de 1.600 lei, in
crestere cu 2% fata de cea aferenta contractelor incheiate in S1
2012.

Principalii concurenti ai ING sunt BCR Asigurari de Viata si Metropolitan Life.

Piata asigurarilor de viata a totalizat
subscrieri de 1,802 miliarde de lei in 2012, nivel cu 3,69% mai mare fata de
cel raportat in 2011.

Urmărește Daily Business pe Google News