Campania este sustinuta pe mai multe suporturi de comunicare: 6 statii de radio locale si Radio Guerilla, presa scrisa (cotidianul Jurnalul National si in 6 ziare locale), campanie de Internet derulata pe 10 site-uri si un proiect special realizat alaturi de Realitatea TV pe parcursul a 3 zile.
Suma a fost distribuita catre toate suporturile media: presa nationala (in proportie de 17%), Radio Guerilla (9%), presa locala (35%), posturi de radio locale (10%), proiectul special Realitatea TV (9%) si catre Internet, respectiv pentru promovarea site-ului www.1octombrie.ro (20%) – a mentionat Russell.
Campania include si activitati de sampling in Bucuresti, prilej cu care au fost oferite felicitari pentru a fi daruite parintilor.
Pentru campanie, Interamerican a colaborat cu agentia de publicitate AdVenture, agentia de webdesign Emblem si agentia de comunicare Millenium Communication.
In anul 1990, Adunarea Generala a ONU a declarat ziua de 1 Octombrie drept Ziua Internationala a Persoanelor Varstnice.
Interamerican este membra a concernului european Eureko, inregistrat la Utrecht-Olanda si prezent in peste 12 tari europene.
Interamerican Romania Insurance Company a realizat, in primele 6 luni ale acestui an, un volum total de prime brute subscrise de 44,28 milioane lei (12,06 mil. euro), in crestere de 21% fata de aceeasi perioada a anului 2007.