Lansarea proiectului
reprezinta rezultatul procesului de selectie organizat de Compania
Nationala Posta Romana, in conformitate cu noua strategie comerciala
aprobata de conducerea societatii, al carei obiectiv principal il
reprezinta diversificarea gamei de servicii oferite.
La inceputul lunii
noiembrie a acestui an, seful CNPR anunta faptul ca, incepand cu
ianuarie 2014, compania
va oferi servicii de brokeraj prin intermediul SC Broker Posta
Romana.
Cu o retea de peste 5.600 de sucursale,
Posta Romana detine cea mai mare acoperire la nivel national de pe
piata serviciilor postale, comparabila cu nivelul de acoperire al
celor mai mari operatori de pe piata bancara.
“Odata cu lansarea
unui portofoliu de servicii financiare distribuite sub brand-ul
propriu, Posta Romana va deveni in urmatorii ani unul dintre
principalii jucatori pe piata romaneasca a serviciilor bancare. Ne
propunem ca acest parteneriat sa inlesneasca accesul la serviciile
bancare si financiare pentru toti cetatenii romani, si sa genereze o
sursa solida de venit pe termen lung pentru companie”, a declarat
Alexandru Petrescu, director executiv al Compania Nationala Posta
Romana.
„Completarea
actualei oferte de produse si servicii a Postei Romane cu servicii
financiar-bancare face parte din strategia pe termen mediu si lung
asumata de actionarii companiei. Este un proces probat cu succes de
alte administratii postale nationale europene, iar Posta Romana nu va
face exceptie de la acest trend. Ne asteptam ca ‘Posta Romana
Servicii Financiare’ sa impacteze major piata bancara, in perspectiva
dezvoltarii economice si sociale a Romaniei”, a adaugat el.
Prin diversificarea propriilor
activitati, Posta Romana are ca obiectiv, pe de o parte, extinderea
propriei baze de clienti, iar pe de alta parte promovarea incluziunii
financiare, ajungand in zonele geografice cele mai indepartate
alaturi de un partener care are o lunga istorie pe piata financiara
si bancara europeana.
“Suntem pregatiti
sa facem fata acestei noi provocari bazandu-ne pe o strategie clara
cu baze solide: profitabilitatea sustenabila, know-how-ul si
competentele comerciale”, a declarat Ignacio Jaquotot, directorul
Diviziei Banci Subsidiare Internationale a Grupului Intesa Sanpaolo.
Grupul bancar Intesa Sanpaolo este deja
prezent in Romania cu o banca universala activa, care ofera o gama
completa de produse deja disponibile.
Compania Nationala “Posta Romana”
S.A. este operatorul national de servicii postale lider pe piata din
Romania. Printre actionarii sai se numara statul roman, prin
Ministerul Societatii Informationale, care detine 75% din capitalul
social, si Fondul Proprietatea, cu o participatie de 25%.
Posta Romana dispune de o retea retail
de peste 5.600 ghisee la nivelul intregii tari, care ofera produse si
servicii postale si financiare tuturor clientilor companiei in
Romania.
La 31 octombrie, Posta Romana, furnizor
de servicii postale universale pe intreg teritoriul national, avea un
numar de aproximativ 27.500 de angajati.
Intesa Sanpaolo este prezenta pe piata
romaneasca din anul 2008 cu o subsidiara detinuta 100% de catre Grup.
Banca are 76 de sucursale situate in toate orasele mari ale tarii,
iar prin cei 800 de angajati deserveste aproximativ 100.000 de
clienti.
La finele anului 2012, ISP Romania avea
active totale de 1,152 miliarde euro, credite brute acordate
clientelei in valoare de 904 milioane euro si depozite directe de
562 milioane euro.
Citeste si:
Posta
vrea sa faca bani si din asigurari. Nu sta destula lume la coada?
Posta Romana
asteapta confirmarea ASF pentru a incepe activitatea de broker de
asigurari