Noul magazin, situat in centrul comercial Arcade Pallady, este al 640-lea in cadrul retelei globale a Auchan. Inaugurarea pentru public va fi joi, 17 octombrie.
Transformarea a
durat mai putin de 3 saptamani si a constat, pe de o parte, in
modificari tehnice si comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafetei
de vanzare, decorarea, sistemele informatice, formarea
echipelor.
Plan: 3 transformari pe luna
Investitia necesara rebranduirii tuturor magazinelor Real este de 40 milioane de euro, avand in vedere ca o singura unitate este transformata cu 2 milioane de euro.
“Dorim sa realizam convergenta celor 20 de magazine si trecerea sub marca si comertul Auchan in mai putin de un an”, a declarat Patrick Espasa, director general Auchan Romania.
Acesta a adaugat ca planul Auchan este sa transforme cate 3 magazine Real lunar, in afara de luna decembrie, cand compania se va concentra pe clientela.
Urmatoarele magazine Real care-si vor schimba sigla in Auchan sunt cel din cartierul Vitan din Capitala, unitatea din Brasov si cea din Oradea.
Pana la sfarsitul anului, vor fi rebranduite inca 6 magazine Real.
Al patrulea angajator din Romania
Auchan Romania, in noua sa dimensiune, va ajunge la 31 de magazine deschise si alte doua in constructie (Brasov Coresi si Bucuresti Drumul Taberei), o suprafata neta de vanzare de 252.000 metri patrati, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri comuna de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe.
Numarul angajatilor, o data cu integrarea magazinelor Real, duce compania pe locul 4 in topul celor mai mari angajatori la nivel national.
In urmatoarele saptamani vor incepe constructiile la unitatea din Brasov, potrivit lui Patrick Espasa.
Oficialul Auchan Romania a precizat ca unul dintre obiectivele integrarii retelei Real este cresterea numarului de clienti cu 30%.
Magazinul are o suprafata neta
de vanzare are 10.000 de mp si 41 de case de marcat. Auchan Pallady a
dezvoltat partea de produse proaspete, de fabricatie
proprie: brutarie, patiserie, carmangerie, gastronomie.
In domeniul
nealimentar, Auchan Pallady a extins raioanele cu produse de sezon
(ex. flori, gradinarit, vacanta, picnic etc.), cele destinate
copiilor si bebelusilor (jucarii, educatie, imbracaminte), parfumeria
si ingrijirea personala, raionul de electronice si electrocasnice, si spatiul destinat animalelor de companie. Magazinul are 41 de case de marcat.
Centrul dispune de o parcare de 2.400 de locuri.
Al 10-lea grup de distributie din lume,
Auchan este prezent in 13 tari si are 287.000 colaboratori. Este
organizat pe 5 mari divizii: hipermarketuri (709 magazine),
supermarketuri (786 magazine), divizia imobiliara (342 centre
comerciale Immochan), banca (Oney Banca Accord) si e-commerce, carora
li se adauga alte activitati si directii de crestere. In 2012, grupul
a inregistrat o cifra de afaceri de 60,2 miliarde euro cu taxe si 2,2 miliarde clienti.
Primul hipermarket Auchan din Romania a fost deschis in 2006 la Bucuresti, in cartierul Titan. Acesta este si cel mai mare al retelei din Romania (16.000 mp).
La data de 12 septembrie, Auchan
Romania a
finalizat achizitia hipermarketurilor Real de pe piata locala,
astfel ca reteaua retailerului ajunge la 31 de magazine deschise si
alte 2 in constructie.
Principalii
competitori ai Auchan pe piata locala sunt Carrefour, Cora si
Kaufland.
Citeste si: Cum
arata un magazin Real inainte de a fi transformat in Auchan (Galerie
Foto)