Proiectul, dezvoltat pe parcursul a 3 luni, a presupus o investitie
totala de peste 600.000 de euro, incluzand aici conceptia si realizarea
site-ului in sine dar si bugetul alocat campaniei de marketing aferente, se arata
in comunicatul transmis miercuri de Safety Broker.
“Obiectivul nostru este ca www.goya.ro sa devina liderul
pietei de asigurari online in 1-2 ani. Investitia pe care am facut-o acum vine
sa reconfirme potentialul pietei de asigurari online din Romania, estimata la circa
45 milioane de euro”, declara Viorel Vasile, managing partner al Safety Broker.
“Am decis sa ne implicam in proiect datorita
potentialului semnificativ de crestere al pietei de asigurari online din Romania
pe termen lung. In momentul de fata, mai putin de 3% din asigurarile
non-life sunt incheiate prin canalul online, ceea ce reprezinta unul dintre
cele mai joase niveluri de penetrare a distributiei de asigurari online din
Europa”, a spus Arin Ion, partner BAC Romania.
Goya.ro permite vizitatorilor sa incheie online asigurari
auto, RCA si Casco, de locuinta, viata, sanatate si de calatorie in strainatate,
punandu-le la dispozitie toate informatiile despre riscurile acoperite si
excluderile politelor.
Compania Safety Broker a intermediat in primele 9 luni din 2012 prime de
asigurare de circa 23,5 milioane euro, cu aproximativ 50% mai mult decat in
perioada corespondenta a anului precedent.