„Cred ca in 5-7 ani, Tnuva ar trebui sa obtina din activitatile de pe pietele internationale circa 1 miliard de dolari”, a declarat Raichman.
Dupa preluarea companiei Tnuva de catre Apax Partners si Mivtach Shamir Holdings Ltd, noua conducere intentioneaza sa isi continue expansiunea in Romania si sa se extinda si in alte state din Europa de Est si in India, informeaza cotidianalul israelian globes.co.il, citat de NewsIn.
Raichman a adaugat ca Tnuva intentioneaza sa devina numarul 1 sau numarul 2 pe piata lactatelor din statele unde se extinde.
Tnuva a facut primul pas important pe plan extern odata cu construirea in Romania a primei unitati de productie lactate din afara Israelului. Investitia in realizarea acestei fabrici, care a fost amplasata in Popesti-Leordeni, s-a ridicat la 55 milioane de euro.
In vara anului 2007, compania a inceput sa isi vanda produsele pe piata romaneasca sub marcile Tnuva si Yoplait.
Presedintele Tnuva, Arik Raichman, care va pleca din conducerea companiei saptamana viitoare, dupa 11 ani de activitate, a declarat ca desi momentan compania este prezenta doar in Romania, crede ca aceasta va intra la fiecare cativa ani pe o noua piata.
Raichman a mai spus ca piata israeliana este saturata si ca va creste doar cu 5%-8% pe an. „Daca vrei sa intaresti compania, trebuie sa te extinzi pe plan extern. Acest lucru este clar pentru toata lumea”, sustine Raichman.
Cifra de afaceri a Tnuva este de circa 6 miliarde sekeli pe an (circa 1,5 miliarde dolari), din care doar 5% provine din operatiunile externe, respectiv din Romania si din exporturile catre Statele Unite ale Americii.