Aviva Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Privat a investit in promovare 4 milioane de euro, cea mai mare parte a investitiilor fiind facute pentru promovarea pe posturile de televiziune. Compania lucreaza cu agentia de publicitate Punct Advertising, pentru creatie, cu GMP PR, pentru relatii publice si cu agentia Starcom, pentru cumpararea de spatiu media, informeaza NewsIn.
Campania pentru Aviva se desfasoara in perioada septembrie 2007 – ianuarie 2008 pe TV, radio, Internet, presa scrisa, indoor, outdoor si suporturi media neconventionale. Mihaela Radulescu este imaginea campaniei, deoarece reprezentantii companiei s-au convins ca ea inspira credibilitate si poate fi asociata cu valorile Aviva.
Spoturile publicitare Aviva sunt prezente pe zece canale de televiziune, 41 de posture de radio si pe panouri stradale in aproximativ 700 de locatii din intreaga tara.
Allianz-Tiriac Pensii Private A investit in campania de publicitate peste 4 milioane de euro. Compania lucreaza cu agentiile Graffiti BBDO, pentru creatie, Media Direction, pentru media si agentia Pleon Graffiti, pentru PR, toate trei agentiile facand parte din grupul BBDO Romania.
Campania derulata de Allianz-Tiriac pentru pensiile private se desfasoara pe TV, radio, print, Internet, outdoor si transit. Admintratorul de pensii doreste sa atinga o cota de piata de peste 30%.
Omniasig Pensii Private investeste in publicitate 1 milion de euro, lucrand pentru campania de promovare cu agentia de publicitate Odyssey, care a oferit atat servicii de creatie, cat si de media, iar pentru activitatile de relatii publice, cu companie APT Resources & Services. Fondul se promoveaza pe TV, pe internet si in print.
Generali Fond de Pensii a alocat campaniei de promovare 2 milioane de euro. Aceasta se mai desfasoara pe TV, pe radio, in presa scrisa si outdoor. Administratorul de pensii private lucreaza cu agentiile Prospero, pentru creatie si media, si cu Free Communication, pentru relatii publice.
KD Fond de Pensii a cheltuit pentru comunicare aproximativ 1 milion de euro. Compania lucreaza cu agentia ADDV Euro RSCG Bucuresti, iar campania se desfasoara pe TV, print, indoor si internet.
BCR Administrare Fond de Pensii investeste cateva milioane de euro pentru promovare si lucreaza cu agentia de publicitate Young&Rubicam/Team Advertising, pentru creatie, si cu Media Investment, pentru cumpararea de spatiu media. Campania se desfasoara pe TV, in presa scrisa, outdoor, radio, Internet, cinema si POSM.
ING Fond de Pensii a alocat peste 3 milioane de euro pentru promovarea pensiilor private obligatorii si facultative. ING lucreaza cu agentia Zenith Media pentru media, cu Headvertising pe partea de creatie, cu Skepsis pentru BTL (publicitate neconventionala) si cu Mmd, pentru PR.