Estimarea a fost modificata in plus, pe fondul dezvoltarilor rezidentiale si industriei hoteliere.
Reprezentantii locali ai marcii sustin ca asteptarile ar putea fi depasite in conditiile in care tinta vizeaza doar reprezentanta cu show-room din Bucuresti, compania avand planuri sa se extinda anul acesta prin sub-franciza in mai multe orase din tara.
„Suntem in procesul final de selectie a catorva parteneri locali pentru francizare, in orasele cu potential deosebit, precum Timisoara, Brasov, Constanta, Cluj, Iasi si Bacau”, a declarat Andreea Dragne, director general KA International Romania. „Urmarim in principal orasele in care sunt in derulare proiecte rezidentiale noi din categoria medium-high. Cel putin pentru magazinul actual din Bucuresti, in jur de 60% din vanzari vor fi asigurate de clienti care au locuinte in acest segment”, a mai spus Dragne.
Potrivit reprezentantilor companiei, segmentul mobilierului si tesaturilor de lux detine o pondere de 25% din piata de mobila din Romania, ceea ce corespunde unei valori de peste 250 milioane euro, in 2008.
„Segmentul premium va creste anul acesta cu 28%, fata de 15%, la cat este estimata evolutia pietei de mobila din Romania. In mod cert, noile locuinte medium-high ale proiectelor de ansambluri rezidentiale sustin puternic dezvoltarea acestei zone de piata. Tendinta se manifesta si la nivelul cresterii serviciilor de consultanta, clientii care opteaza pentru amenajari, mobilier si decoratiuni premium, solicitand din ce in ce mai mult consilierea designer-ilor si arhitectilor. In acest moment, designer-ii din marile orase, si in special cei cu care noi colaboram, sunt suprasolicitati”, a afirmat Andreea Dragne.
Aceasta sustine ca o treime din cifra de afaceri a master-francizorului local se va realiza din amenajarea hotelurilor cu mobilier si tesaturi.
„Suntem in faza finala de negociere a unui proiect de amenajare a unui hotel de patru stele din Bucuresti. Am demarat negocierile si pentru amenajarea unui ansamblu de hoteluri, de 4 si 5 stele, ce va fi dezvoltat intr-una dintre statiunile turistice din tara. Avem o divizie specializata in proiecte mari, care are expertiza si capacitatea de a prelua mult mai multe proiecte in industria hoteliera, chiar si prin viitorii francizati din tara. La nivel de grup, KA International a construit, a dezvoltat si/sau a amenajat cluburi si hoteluri in toata lumea, printre marile retele-client numarandu-se Marriott, Sheraton, Hilton, Le Meridien si Hyatt”, a incheiat Andreea Dragne.
KA International este unul dintre cele mai importante grupuri de decoratiuni interioare la nivel mondial si se numara printre liderii europeni in domeniu. Compania are sediul in Madrid si detine peste 450 de magazine in 50 de tari.