Anul trecut compania a inaugurat 4 restaurante, dupa ce in 2009 ritmul de extindere a vizat 5 unitati.
„Avand in vedere evolutia din ultimii ani a restaurantului de tip drive-thru din Sibiu, singurul de acest fel din tara, mare parte din locatiile ce vor fi inaugurate in 2011 vor fi restaurante drive-thru”, a precizat Carmen Lupulet.
Astfel, compania isi propune sa deschida doua restaurante drive-thru in Bucuresti si cate unul in Ploiesti si Bacau.
[img=1122][/img]
De asemenea, unele restaurante vor fi deschise in localitati in care brandul KFC nu a fost prezent pana acum, un exemplu in acest sens fiind Braila, a mai spus Carmen Lupulet.
Aceasta a mai mentionat ca „nu se pune problema niciunei inchideri” , dar ca vor fi relocari .
„Relocarea este o masura pe care compania care a acordat licenta operatorului local o ia in cazul in care o anumita locatie nu performeaza la parametrii anticipati la deschiderea acesteia intr-o anumita perioada de timp”, a explicat directorul de marketing al KFC Romania.
Relocarea se poate face fie in cadrul aceluiasi centru comercial, fie in cadrul aceluiasi oras, fie intr-o alta localitate.
Spre exemplu, compania a „relocat restaurantul KFC din complexul ‘Felicia’ Iasi in Pitesti, ca si locatie stradala”.
KFC a inaugurat la finele lui noiembrie anul trecut al 39-lea restaurant din reteaua din Romania, la Pitesti.
Investitia initiala in noua locatie s-a ridicat la aproximativ 630.000 de euro iar pentru primul an de functionare se preconizeaza o cifra de afaceri de 1,2 milioane de euro.
Lantul de restaurante KFC opereaza in Romania sub contract de franciza, acordata companiei US Food Network in anul 1997.