„Vanzarile de ciocolata Milka au crescut anul trecut cu 40%, in timp ce piata a inregistrat o majorare de doua cifre, dar sub 40%”, a afirmat Mueller.
Oficialul Kraft Foods Romania a mai spus ca Milka a inregistrat anul trecut o cota de piata de 10%, de 10 ori mai mare decat in 2002 cand a fost lansata pe piata, realizand astfel cel mai mare ritm de crestere din piata.
Pe segmente, Milka a inregistrat o cota de piata de 20% la nivelul vanzarilor de tablete, segment ce acopera circa 80% din piata de ciocolata. Pe segmentul pralinelor, produsul si-a dublat anul trecut cota de piata.
Segmentul pralinelor si cel al batoanelor au realizat in 2007 cele mai rapide cresteri, potrivit reprezentantilor Kraft Foods Romania.
Potrivit estimarilor companiei, Milka este lider pe piata de ciocolata, pe segmentul premium.
Kraft Foods Romania a lansat marti un ambalaj nou, resigilabil, pentru tabletele Milka, in premier pe piata romaneasca. Noul ambalaj al tabletelor de 100 grame ofera o protectie sporita a produsului si este mai convenabil, putand fi inchis si redeschis usor. Ambalajul confera o reducere cu 60% a consumului de materiale pentru ambalaj.
Compania este lider pe piata de cafea si ciocolata din Romania cu marcile Jacobs, Milka si Poiana, conform estimarilor proprii.
Kraft Foods este una dintre principalele companii de produse alimentare din lume, cu venituri anuale de peste 34 miliarde de dolari (aproximativ 22 miliarde euro).