Inainte de a se alatura companiei Real, in mai 2007, in calitate de director de marketing, Kamp a ocupat functia de marketing director la Ahold, liderul pietei de super si hipermarket din Republica Ceha.
Kamp a mai fost director comercial al lantului de farmacii Etos din Olanda si a mai detinut pozitii in marketing si brand management pentru marci precum Pepsi-Co, Frito Lay, Hero si Danone, in diferite tari vest-europene.
Divizia Real Hypermarket face parte din Metro Group, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent in 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine, in care lucreaza in jur de 290.000 de angajati. In Germania, Real SB Warenhaus GmbH opereaza peste 350 de hipermarketuri, unde aproape 1 milion de persoane isi fac cumparaturile zilnice.
Compania a intrat pe piata internationala in 1997, o data cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astazi, are peste 80 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania. In anul 2007, Real Hypermarket Romania a inregistrat o cifra de vanzari de 367 milioane de euro, de aproape 5 ori mai mare decat in 2006, pe fondul extinderii retelei.