Incepand cu luna
martie 2012, peste 120 magazine de pe piata romaneasca s-au alaturat francizei
de comert traditional, adaugandu-se celor 80 magazine „La Doi Pasi” deja functionale
la acel moment.
Cele mai multe
magazine „La Doi Pasi” au fost inregistrate in regiunea de nord, cu 70 de
magazine, fiind urmata de regiunea de vest cu 68 de magazine si zona de sud cu
62 de magazine.
Franciza “La doi pasi” este detinuta de retailerul en-gros Metro
Cash & Carry Romania.
Un sistem similar de franciza sustinut de companie pentru
clientii revanzatori se desfasoara in Polonia si Bulgaria, sub branduri locale.
Metro Cash & Carry este reprezentata in 30 tari cu peste 700 de magazine
cash & carry. Cu peste 100.000 angajati in intreaga lume, compania a atins
vanzari de aproximativ 31 miliarde euro in 2010.
Metro Cash & Carry Romania este parte integranta a Metro Cash & Carry
International si a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului
1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Astazi,
reteaua numara 32 de magazine in 24 de orase.
Programe in franciza au lansat si retailerii Mega Image si Mic.ro. Mega Image ofera pe piata prin conceptul
Shop&Go si posibilitatea celor care vor sa devina antreprenori sa preia
un magazin pe care sa-l gestioneze.