Contractul de
colaborare a fost stabilit pentru o perioada de trei ani, timp in
care Leo Burnett va asigura servicii de ATL, strategie de brand,
comunicare online si PR.
Agentia va propune o
noua directie de comunicare pe termen mediu-lung si va implementa
campanii integrate pentru BRD, atat pentru sustinerea imaginii
companiei in randul numeroaselor publicuri-tinta, cat si pentru
promovarea eficienta a produselor si serviciilor bancii.
„Partenerul nostru
trebuie sa ne sprijine demersul comercial printr-o strategie adecvata
si sa poata fi capabil sa integreze canalele de comunicare in
campanii de succes, cu impact direct in pozitia noastra pe piata.
Avem deci toate motivele sa credem ca vom face echipa buna cu noua
noastra agentie”, a declarat Flavia Popa, secretar general al BRD
Groupe Societe Generale.
BRD-Groupe Societe
Generale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor.
BRD are 2,3 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ
900 de unitati, peste 21.600 de POS-uri si 1.500 de ATM-uri.
BRD
a raportat un profit
net de 62 milioane lei in primul semestru, in crestere cu 58%
fata de aceeasi perioada a anului trecut.