Valoarea creditelor acordate de banca pana la finele lunii iunie a fost de 300 milioane lei (91 mil. euro), suma depozitelor atrase fiind de peste 500 milioane lei (151,5 mil. euro).
Strategia Libra Bank este axata pe segmentul profesiilor liberale si cel al IMM-urilor, clienti pentru care va continua sa dezvolte solutii financiare dedicate. Banca si-a propus cresterea cotei de piata pe fiecare dintre segmentele profesiunilor liberale pentru care a dezvoltat oferte dedicate – sectorul medical, farmaceutic, juridic si al contabil. De curand, in oferta bancii au fost introduse produse bancare pentru arhitecti.
Pana la sfarsitul anului, insitutia financiara are in vedere dezvoltarea ofertei de produse pentru companii, prin lansarea Libra Business Card, carduri dedicate companiilor, a mai spus Bituleanu.
Pentru segmentul retail, banca va lansa un card de cumparaturi, iar odata cu unificarea contului de card cu cel curent, clientii vor putea efectua foarte usor operatiuni curente prin intermediul cardului.
Reteaua bancii se va mari cu inca trei sucursale pana la sfarsitul anului, ajungand la 23 de unitati. Banca va dezvolta totodata o platforma de e-banking.
In acest moment, capitalul social al bancii este de 91,5 milioane lei (27,72 mil euro).
O participatie de 99,66% din Libra Bank este detinuta de companii romanesti care, la randul lor, sunt integral controlate de NCH Broadhurst.