Investitia medie intr-un magazin Lidl, exceptand costul terenului, se ridica la peste 1 milion de euro, a spus Alin Trnobranschy, directorul de vanzari pe zona Bucuresti-Muntenia al Lidl Romania.
El a anuntat vineri [url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/lidl-romania-deschide-un-magazin-in-sectorul-5-73304/]deschiderea magazinului cu numarul 134[/url], in sectorul 5 al Capitalei, pe strada Doina. Acesta este al 8-lea magazin din Bucuresti, in acelasi timp fiind si cel mai mare. El va fi deschis publicului incepand de luni, 6 februarie.
Suprafata de vanzare a noului magazin este de 1.280 de metri patrati. Clientii beneficiaza de 94 de locuri de parcare.
Potrivit oficialului Lidl, pana la finele acestui an [b]vor mai fi deschise cel putin doua magazine in Bucuresti[/b]. Tot in 2012, compania va inaugura un centru logistic in Cluj, care se adauga celor din Bucuresti si Ploiesti.
Majoritatea (80%) produselor comercializate in magazinele Lidl sunt marca proprie, restul de 20% apartinand unor marci consacrate.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine ce comercializeaza produse alimentare din Europa. In Romania, retailerul are peste 2.000 de angajati.
Compania este prezenta pe piata din Romania din iunie 2010, prin preluarea magazinelor Plus.
Prezent in peste 20 de tari, Lidl detine o retea de peste 9.000 de
magazine, in care isi desfasoara activitatea peste 170.000 de angajati.