„Perioada de sarbatori se caracterizeaza in principal, pentru firmele de curierat rapid, prin cresteri de cel putin 60% ale numarului comenzilor fata de alte luni ale anului. Solicitarile vizeaza in special livrarea de cadouri”, a precizat Pulpa.
Acesta a adaugat ca piata serviciilor de curierat va creste anul acesta cu 30% fata de anul 2006, iar in timpul sarbatorilor de iarna cresterea se va accelera pentru toti operatorii de curierat rapid.
Potrivit unor estimari din luna mai, piata de curierat intern s-a ridicat la 85 mil. euro in 2006 si va creste cu 40% in acest an, la 120 mil. euro.
Directorul executiv al Fastius Curier a mentionat ca luna decembrie este considerata de jucatorii din industrie drept un varf in ceea ce priveste volumul de expedieri, intrucat toate companiile doresc sa trimita cadouri angajatilor, clientilor si furnizorilor.
In acest context, companiile de curierat sfatuiesc firmele client sa programeze cu cat mai mult timp inainte expedierea cadourilor de Craciun, pentru a evita problemele de orice fel.
„Fastius Curier, fiind specializata pe segmentul business, se asteapta la solicitari importante in acest interval de timp”, a subliniat Ciprian Pulpa.
Reprezentantul Fastius Curier a atras atentia ca expedierea nu trebuie lasata pe ultimul moment si din cauza ca pe langa aglomeratia din trafic si cresterea volumului de expedieri pentru companiile de curierat, unii angajati (destinatari) pot deja intra in concediu sau unele companii pot avea un program special, in functie de tipul de activitate.
„Programarea livrarilor clientilor traditionali se va face cu pana la trei saptamani inainte de sarbatori, in acest fel vom reusi sa ajungem la o eficientizare a graficului de livrari”, a mai spus Ciprian Pulpa.