„In general, stadiul lucrarilor este conform
graficului proiectului, constructorii Magistralei 5 de metrou au reusit peste
vara sa recupereze usoara intarziere de o luna cauzata de greutatile intampinate
in identificarea arhitecturii unora dintre utilitatile care trebuie relocate.
Lucrul la unele dintre statii este chiar usor mai avansat”, a declarat, pentru [url=http://www.agerpres.ro/media/index.php/economic/item/142713-Lucrarile-la-Magistrala-5-de-metrou-sunt-in-grafic-la-unele-statii-chiar-mai-avansate.html]Agerpres[/url],
Ioan Ursu, responsabil tehnic cu executia pe intreg santierul Magistrala 5,
tronsonul Drumul Taberei – Eroilor.
In mare parte, la statiile de pe tronsolul Magistralei 5
au fost turnati peretii mulati si
urmeaza etapa de contruire a incintei si a planseului in sistem top-down –
tehnologie creata special pentru a nu exista niciun impact negativ asupra
traficului, al trecatorilor sau al nivelului de poluare din zona.
Specialistul a mai declarat ca spera ca pana la finalul
acestui an sa inceapa excavatiile in interior
cat si realizarea tunelurilor de metrou.