Venitul Schneider s-a ridicat in acest trimestru la 3,66 miliarde de euro de la 3,26 miliarde de euro in aceeasi perioada a anului trecut, relateaza Bloomberg.
In Europa, piata care acopera in proportie de 47% vanzarile totale ale Schneider, comenzile industriale pentru echipamente electrice si electronice sunt in crestere de sase luni.
Jean-Pascal Tricoire, CEO al Schneider, a hotarat sa deplaseze productia companiei de la echipamentul industrial cu un consum de energie ridicat spre piata mai profitabila a senzorilor si a altor produse cu un consum scazut de energie.
„Cresterea puternica a Schneider Electric in ultimii trei ani si performanta record din 2006 demonstreaza succesul strategiei sale de crestere bazata pe expansiune geografica, inovatie tehnologica si integrarea noilor business-uri”, a declarat Tricoire.
Schneider a cumparat in octombrie American Power Conversion Corp.cu 6,1 miliarde de dolari dublandu-si astfel vanzarile la sistemele de back-up in caz de pana de curent si a protectorilor impotriva penelor de curent.
In conditiile in care clienti ca Microsoft Corp. sau Boeing Co incearca sa-si protejeze liniile de productie de penele de curent, Schneider si-a intarit pozitia pe o piata ce inregistreaza o crestere anuala de 8 procente. O pana de curent ii poate costa pe fabricantii de cipuri 4,8 milioane de dolari pe ora, au declarat oficialii Schneider.
In ultimele sase luni actiunile Schneider au crescut cu 22%, compania atingand o valoare de piata de 20,8 miliarde de euro.
Compania franceza va face publice date mai detaliate cu privire la rezultatele financiare pe anul trecut in luna februarie.