„Anul acesta intentionam sa finalizam rebrandingul supermarketurilor Artima. Investitia medie pentru o unitate va fi de circa 300.000 de euro”, a declarat miercuri Jacobo Celestino, directorul general al companiei.
„De asemenea, intentionam sa mai deschidem circa 10 supermarketuri Carrefour, fara achizitii, in 2009”, a mai spus Celestino.
Reteaua Artima opereaza 21 de magazine, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzari de 21.000 de metri patrati.
Carrefour Romania este interesat sa continue achizitionarea unor noi retele de supermarketuri prezente pe piata locala. Referitor la vanzari, Celestino isi mentine estimarile pentru atingerea unei cifre de afaceri de peste 1 miliard de euro doar pe segmentul de hipermarketuri pentru 2008.
Tex by Carrefour
Carrefour Romania a lansat miercuri gama de textile sub marca proprie Tex si vizeaza sa atinga cu aceasta pana la 70% din totalul de vanzari de textile ale companiei, dar si 50% din totalul vanzarilor pe marci proprii.
Printre marcile proprii se numara „No. 1” (pentru produse de baza), „Reflets de France” (pentru specialitati alimentare importate direct din Franta) sau „Bluesky” (pentru produse electrice si electrocasnice).
Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane euro.
Pentru anul in curs, compania vizeaza afaceri de peste 1 miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.