Lucrarile de modernizare vor necesita o investitie de 18 milioane de euro, urmand ca magazinul sa fie redeschis in septembrie 2009, a declarat Dan Barbulescu, presedintele Consiliului de Administratie al Cocor.
„Investitia de 18 milioane euro necesara modernizarii a fost decisa de actionari pentru a spori valoarea magazinului cu o parcare de 240 locuri, o vitrina deosebita prin mediafatada cu o suprafata de 480 metri patrati, cea de-a doua din Europa dupa Picadilly Circus din Londra. Magazinul va deveni unul exclusivist, adresat doar clientilor cu venituri foarte mari de peste 5.000 euro lunar”, a declarat pentru NewsIn Dan Barbulescu.
El a adaugat ca in martie va incepe campania de marketing pentru inchirierea spatiilor magazinului, unde se asteapta sa fie prezent un numar semnificativ de companii de fashion design, cosmetice si bijuterii listate in topul celor mai valoroase branduri.
Lucrarile de remodernizare ale magazinului Cocor vor afecta insa si cifra de afaceri a companiei, care in 2009 se va injumatati comparativ cu cea raportata anul trecut.
„In octombrie 2008, estimam lansarea mediafatadei ca un canal media urban cu continut propriu si publicitate, iar in septembrie 2009 vom redeschide magazinul, deci in 2009 vom avea doar jumatate din cifra de afaceri din 2007 si un profit din exploatare similar”, a mai precizat Barbulescu.
Compania Cocor Bucuresti a afisat pe anul 2007 un profit net de 23,4 milioane lei (6,49 milioane euro), de peste patru ori mai mare decat in anul 2006, si afaceri in crestere cu 26%, pana la 16,7 milioane lei (4,62 milioane euro).
Cocor Bucuresti are ca domeniu de activitate inchirierea si subinchirierea de imobile. Actionarii principali ai companiei sunt SIF Muntenia (SIF4) cu 18,90%, Liviu Ursan cu 14,76%, Daniel Stoica cu 13,94% si Broadhurst Investments cu 13,32, Aurel Besliu cu 8,37%, Turnover ABC cu 7,16%, Romarta SA cu 5,13%, Ilie Stefan Gheorghe cu 3,84%, Valmatex cu 2,65%, in vreme ce alti actionari detin 11,92%.