O masura similara s-a implementant si in industria tigaretelor, respectiv pictogramele de pe pachetele de tigari, dar nu din initiativa companiilor de tutun, ci in urma impunerilor legislative.
Pe toate etichetele marcilor strategice ale Alexandrion Grup au fost amplasate logo-uri precum „Nu consumati bauturi alcoolice daca sunteti minor”, „Nu consumati bauturi alcoolice daca sunteti insarcinata” si „Nu consumati bauturi alcoolice daca urmeaza sa conduceti un autovehicul”, potrivit reprezentantilor companiei.
Brandurile pentru care etichetele au fost deja inlocuite sunt coniacul Alexandrion si sortimentele de vodca Alexander si Kreskova. Un alt brand important din portofoliul companiei, Cava D’Oro, va aparea in piata cu noile etichete incepand cu mijlocul lunii decembrie 2010.
„Cele 22 de milioane de sticle pe care Alexandrion Grup Romania estimeaza ca le va vinde in 2011 vor avea etichete cu noile insemne”, au spus reprezentantii companiei.
„Desi legislatia nu ne obliga la astfel de actiuni, am considerat necesara si utila introducerea acestor insemne”, a declarat Gyuri Eperjessy, director comercial al Alexandrion Grup Romania.
Alexandrion Grup, compania cu distributie internationala, este cel mai mare producator de bauturi alcoolice din Romania, potrivit datelor proprii.