„Principalul nostru obiectiv este sa transformam portul Giurgiu intr-un centru logistic reprezentativ pentru Europa, ca urmare a cresterii traficului fluvial. Vrem sa extindem capacitatile de depozitare si operare. In plus, vom investi in cresterea capacitatilor de transport de marfuri”, a declarat Orith Rishpi Lavi, CEO Mainrom Line, in cadrul unei conferinte de presa.
Compania detine in portul Giurgiu peste 80.000 mp de spatii de depozitare, 200.000 mp de spatiu deschis, iar liniile de transport containerizat au o capacitate de 100 TEU/barja.
„Speram ca, pana la finele acestui an, sa crestem capacitatea de transport a companiei la 6.000 TEU, iar pentru 2008 estimam o crestere pana la 15.000 TEU. In prezent, sunt utilizate doua barje, flota urmand sa fie marita luna acesta prin achizitionarea a inca trei barje, echipamentul suplimentar fiind de asemenea adaugat pe masura ce flota se va dezvolta”, a mai precizat CEO-ul Mainrom Line.
Mainrom Line a anuntat, totodata, lansarea serviciului One-stop-shop, prin intermediul caruia transportul este facut in totalitate de operator, chiar daca acesta nu este efectuat doar in spatiu fluvial sau maritim.
Creste traficul pe Dunare
Mainrom Line estimeaza ca, pana la finele anului 2015, volumul de marfuri transportat pe cursul Dunarii si canalul Dunare-Marea Neagra va atinge valoarea de 100 milioane tone, dublu fata de situatia din anul 2000 (54 milioane tone – n.r.)
Mainrom Line este o companie noua, activa in Romania din 2006, cu servicii de transport fluvial containerizat pe raul Dunarea. Compania efectueaza saptamanal transportul de bunuri, intre portul Constanta si Giurgiu, iar din aceste locatii catre vest, pe Dunare, sau in directia Bucuresti si alte destinatii, in Romania si nu numai. Portul, centrul logistic si compania sunt situate in Giurgiu.
Pana la finalul anului 2007, compania intentioneaza sa patrunda pe pietele din Austria, Serbia si Ungaria.