Decizia oficialilor McDonald’s mizeaza pe cresterea rapida de anul trecut a vanzarilor de automobile in China, cea de-a doua piata din lume in ceea ce priveste vanzarile de autovehicule, conform Reuters.
Sinopec detine aproximativ 30.000 de benzinarii in China. „Chiar daca luam in considerare un procentaj mic, cum ar fi 1%, tot inseamna 300 de potentiale restaurante”, a declarat Schwartz.
„Pana in perioada Jocurilor Olimpice din China din 2008 vom avea aproximativ 1.000 de restaurante”, a declarat Schwartz, adaugand ca planuieste sa deschida cel putin 100 de restaurante pe an din care cel putin jumatate vor fi „drive thru”.
In prezent McDonald’s are 780 de restaurante in China.
Rivalii de la Yum! Brands Inc. detin aproximativ 1.700 de restaurante KFC in China si deschid in medie unul nou in fiecare zi.
Yum! doreste de asemenea sa adauge mai multe restaurante business-ului „drive thru” al KFC, dar are o abordare ceva mai prudenta decat cei de la McDonald’s. Operatorul restaurantelor KFC planuieste sa deschida 100 de restaurante „drive thru”in China in urmatorii trei ani.