In 2007, Medsana a inregistrat un profit in valoare de 1 milion de euro. Conform politicii de extinderea a conducerii companiei, tot profitul este reinvestit pentru a creste brandul Medsana prin noi unitati medicale.
Planul de dezvoltare al companiei prevede, pe termen mediu, crearea unei unitati spitalicesti de 200 de paturi, investitie care a fost bugetata la peste 35 milioane de euro pentru 3 ani. Pe termen mediu si lung, Medsana intentioneaza deschiderea de centre medicale in orase mari din Romania, precum Constanta, Cluj, Timisoara, Brasov, Oradea, Arad si Craiova.
Centrul medical Medsana Bucharest Medical Center a fost fondat in anul 1996 de catre Grupul Athens Medical Center, care s-a asociat de curand, prin fuziune, cu una dintre cele mai mari organizatii private de sanatate din Europa, Asklepios Kliniken, care opereaza 100 de unitati spitalicesti in lume.
Firma Medsana BMC presteaza servicii medicale pentru persoane fizice, prin servicii tip „fee for service”, ca si prin abonamente pentru personalul companiilor multinationale bazate in Romania, conform normelor sistemului HMO (Health Management Organisation). Procedurile „fee for service” presupun incasarea unor comisioane de catre personalul medical pentru serviciile prestate.
Numarul total de abonamente oferite de Medsana depaseste 10.000, majoritatea clientilor fiind angajati ai unor companii ca Vodafone, Grup Alpha, British American Tobacco, Intrarom, Parmalat, BRD Securities – Societe Generale, ING Asigurari, Isomat, Fourlis – Genco, Sysware, HVB Bank, Porsche Bank, Softwin, Carpat Cement, Colgate – Palmolive, Alumil, Mercedes – Benz, Daimler – Chrysler, Siveco Romania, Oracle, Unilever, Novartis, TNT Romania.
Estimarile actuale privind piata serviciilor medicale private sunt de aproximativ 200 milioane de euro, cu o crestere de aproximativ 15% pe an, iar previziunile pentru urmatorii 3-5 ani situeaza piata in vecinatatea cifrei de 1 miliard de euro.