Odata cu extinderea magazinului, spatiile de vanzare au crescut cu 10%, la 7.500 mp, iar suprafata raioanelor de birotica si media a fost extinsa cu circa 70%. Departamentul de vinuri este grupat pe podgorii si regiuni viticole, iar garden-center-ul are 350 mp, din care 200 mp de suprafata acoperita cu sticla (sera), 100 mp de suprafata acoperita partial si 50 mp in aer liber.
Metro Cash & Carry Romania a redeschis saptamana trecuta si magazinul din Suceava, care a fost supus timp de cateva luni unor lucrari de modernizare ce au presupus investitii de aproximativ 3,5 mil. euro. Magazinul are o suprafata de vanzare de 7.100 mp, in crestere cu 29% fata de suprafata initiala de vanzare a magazinului.
Metro Cash & Carry Romania, parte integranta a Metro Cash & Carry International, s-a lansat oficial in Romania in octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti.
In prezent, reteaua de magazine numara 23 de centre de distributie. In Bucuresti exista patru magazine, in Brasov, Constanta si Timisoara sunt cate doua centre, iar in orasele Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Targu Mures si Arad exista cate un centru.
Metro Cash & Carry Romania este implicata in implementarea si dezvoltarea aceluiasi concept de vanzare si pe piata din Moldova.
Grupul german de retail Metro are sediul principal in Germania si este unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In 2006, vanzarile Metro Group au atins cifra de 60 mld. euro. Compania numara 270.000 angajati si opereaza in aproximativ 2.400 de locatii din 30 de tari.