Astfel, Metro Cash & Carry Romania a inregistrat, prin cele 23 de centre de distributie operate in tara, vanzari de 1,590 miliarde euro, mai mari cu 11,3% fata de anul 2006, cand a raportat un nivel de 1,429 miliarde euro.
De asemenea, Real Romania a realizat in 2007 vanzari de 367 milioane euro, in crestere cu 347,6% fata de anul precedent, cand a atins un nivel de 82 milioane euro, au anuntat marti, reprezentantii companiei prezenti la conferinta anuala a Metro Group.
„Suntem foarte multumiti de rezultatele obtinute in Romania anul trecut si suntem increzatori ca ne vom intari pozitia pe piata in anul fiscal 2008. Romania inca ofera un potential rezonabil pentru vanzarile brandurilor noastre Metro Cash & Carry si Real”, au declarat reprezentantii Metro Group.
In prezent, Metro opereaza in Romania 37 de magazine din care 23 unitati Metro Cash & Carry si 14 unitati Real. Compania opereaza cu sase unitati mai mult decat in 2006, toate aceste magazine deschise anul trecut apartinand de altfel diviziei Real.
Grupul german de retail Metro are sediul principal in Germania si este unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In anul 2007, vanzarile Metro Group au depasit cifra de 64,3 miliarde euro, in crestere cu peste 10% fata de anul precedent. Compania numara 270.000 angajati si opereaza in aproximativ 2.400 de locatii din 30 de tari.
Vanzarile Real Romania au crescut de patru ori in 2007, la 366 mil. euro
Retailerul Real Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 366 mil. euro in 2007, de patru ori mai mare fata de rezultatul de 82 mil. euro din 2006, in timp ce numarul de magazine a crescut de la 8 la 14, a anuntat marti compania.
„Deschiderea a sase noi magazine in centre economice importante din tara, inclusiv Bucurestiul, ne-a plasat intre cele mai dinamice lanturi de hipermarketuri de pe piata romaneasca. Pentru acest an, putem anunta ca daca vom obtine in timp toate autorizatiile necesare, vom deschide sapte noi magazine, ceea ce inseamna o investitie suplimentara de 140 de milioane de euro si atingerea obiectivului de a avea un total de 21 de magazine operationale la sfarsitul anului”, a declarat Tjeerd Jegen, Managing Director Real Hypermarket Romania.
Real Hypermarket este divizia de vanzari cu amanuntul a Metro Group, unul din cele mai importante grupuri internationale de comert.
In 2007 vanzarile diviziei Real a Metro Group au crescut cu 25,4%, pana la 11 miliarde euro. La acest lucru au contribuit achizitiile Wal-Mart din Germania si Geant din Polonia, potrivit reprezentantilor companiei.
Real a deschis in anul financiar trecut 14 noi magazine in Europa de Est. Vanzarile din Europa de Est au crescut semnificativ, cu 73%, pana la 2,3 miliarde euro, reprezentand 21% din vanzarile totale. Vanzarile din Germania au crescut cu 16,9%, pana la 8,7 miliarde euro. Din cauza investitiilor mari realizate in Europa de Est, indicatorul EBIT a ajuns la 16 milioane euro, au mai spus reprezentantii Real Romania.
In anul financiar 2007, Metro Group a inregistrat vanzari de 64,3 miliarde euro. Compania este prezenta in 31 de tari unde detine peste 2.500 de unitati in care lucreaza in jur de 280.000 de angajati. Activitatea comerciala este desfasurata prin diviziile de vanzari care functioneaza independent una de cealalta: Metro/Macro Cash & Carry, hipermarketurile Real , Media Markt si Saturn – magazine de vanzare cu amanuntul in domeniul electronicelor si de Galeria Kauhof, un lant de magazine pe raioane.