Noul serviciu permite utilizatorilor sa vizualizeze in mod confortabil toate produsele achizitionate de la Millennium Bank si sa efectueze transferuri.
„Este un nou canal alternativ pe care il putem oferi clientilor nostri care folosesc serviciul Internet Banking”, a declarat Florentina Mihai, director canale alternative la Millennium Bank.
Pe langa vizualizarea conturilor curente si de economii, a depozitelor la termen, a creditelor si a cardurilor de credit si efectuarea de tranzactii, serviciul SmartPhone Banking mai permite clientilor sa creeze sabloane de plati si sa defineasca beneficiari.
Aplicatia, denumita „MillenniumRO”, poate fi descarcata gratuit din AppStore si Android Market. Pentru folosirea acesteia, clientii trebuie sa-si activeze mai intai serviciul Internet Banking.
Millennium Bank Romania a inregistrat o pierdere de 10,1 milioane de euro in primul semestru al acestui an, in scadere cu 23% fata de perioada similara a anului trecut, cand a fost de 13,1 milioane de euro, conform datelor publicate de banca-mama.
Millennium Bank Romania face parte din grupul financiar privat portughez Millennium bcp si si-a inceput activitatea pe piata romaneasca in octombrie 2007.