Orasul Hunedoara are sub 200.000 de locuitori si se inscrie in strategia companiei de extindere in acest gen de locatii, urmarind crearea unei facilitati moderne de comert pentru consumatorii aflati in zonele ocolite inca de marile concerne internationale.
Aceeasi politica o au si companiile Plus Discount si Penny Market care au deschis in 2006 peste 50 de magazine in orase cu putin peste 30.000 de locuitori.
Magazinul din Hunedoara al Mini Max Discount are o suprafata de vanzare de 1.000 metri patrati si pune la dispozitia clientilor 80 de locuri de parcare. Oferta de produse cuprinde 1.250 de articole, din diferite game: fructe si legume, carne, produse lactate, produse congelate, alimente de baza, bauturi, produse de uz casnic, precum si articole nealimentare.
Reteaua Mini Max Discount detine si cateva marci proprii de produse, Blitz pentru sucuri, MiniM pentru branzeturi si lactate, dar si alte marci.
Expansiune in 2007
Lansarea din Hunedoara va fi urmata in 2007 de inaugurarile magazinelor din Brasov, Buzau, Campulung Muscel, Cernavoda, Mangalia, Navodari, Oltenita, Ovidiu, Petrosani, Pucioasa, Rasnov, Slatina (al doilea magazin) si Turnu Magurele.
Investitiile bugetate pentru extinderea retelei in acest an sunt de aproximativ 20 milioane euro, potrivit declaratiilor directorului companiei, Rainer Exel, care si-a propus ca pana la sfarsitul anului sa ajunga la o suprafata totala de vanzare de 30.000 de metri patrati.
MiniMax Discount este o companie romaneasca ce a intrat pe piata in primavara lui 2005. In primul an de activitate a obtinut o cifra de afaceri de 25,6 milioane lei (7,1 mil. euro).
Jucatorii concurenti pe segmentul retailului de tip discount din Romania sunt Plus Discount, Kaufland, XXL Megadiscount si Penny Market. In cativa ani, MiniMax planifica sa aiba o retea de peste 100 de magazine in toata tara.